دن رادکلیف:" فکر نکنم پیش بیاد که توی پروژه رولینگ و برادران وارنر باشم"و چشمه خوشبختی

خرید بک لینک

<a href='http://harrypotterismyloveo.niloblog.com/p/4/'>دن</a> رادکلیف: فکر نکنم پیش بیاد که توی پروژه رولینگ و برادران وارنر باشم

دنيل ( به خنده ) : اگر زمان قاطي كنه ميتونم در نقش هري در” جانوران شگفت انگيز و زيستگاه آنها ” بازي كنم ” !
همونطور كه ميدونيد كمپاني برادران وارنر و جي كي رولينگ قراره با همكاري هم فيلمي جديد از دنياي هري پاتر به اسم ” جانوران شگفت انگيز و زيستگاه آنها ” توليد كنند و قبلا هم دن در مصاحبه اي گفته بود احتمال زياد در اين پروژه حضور نداره و اطلاع زيادي از روند انتخاب بازيگر اين پروژه نداره.
اما جديدا در مصاحبه جديدي با هاليوود ريپورتر عنوان كرده :
” فكر نكنم پيش بياد كه من توي اين پروژه باشم ، راستش ما ( روپرت و اِما ) نميتونيم نقش هاي خودمونو وقتي حدودا ۴۰ سال قبل از تولدمان هست را در اين فيلم بازي كنيم، از طرفي نميدونم جو ( رولينگ ) چي ميخواد واسه فيلمنامه بنويسه، ولي واقعا مشتاق ام و منتظرم ببينم چه خبرايي ميشنويم ” ! و به خنده ادامه ميده : ” اگه زمان قاطي كنه ميتونم جاي هري بازي كنم” !

مدتی قبل رسما اعلام شد قرار است جو رولینگ با همکاری کمپانی برادران وارنر کتاب “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها” را فیلمنامه کند و به این کمپانی آن را برای نمایش در سینماها به تصویر کشد.

پ ن۱:من واقعا نمیتونم دنیای جادو رو بدون دنیل تحمل کتم اگه قراره هری توی این فیلم بتشه باید دنیل نقش اونو داشته باشه در غیر این صورت به نظر من این فیلم محبوبیت زیادی پیدا نمیکنه و منم نمی بینمش

دن رادکلیف: فکر نکنم پیش بیاد که توی پروژه رولینگ و برادران وارنر باشم

کلوپ طرفداران سرسخت هری پاتر...

ما را در سایت کلوپ طرفداران سرسخت هری پاتر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 22:19

صفحه بندی